Hulp nodig? Vragen? Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem gerust contact met ons op!

Veel gestelde vragen

Annuleren en Retourneren

Kan ik mijn order annuleren als deze al doorgevoerd en betaald is?

Dat hangt af van of de bestelling al gemaakt en/of verzonden is. Als wij nog niet begonnen zijn met het vervaardigen van uw product kunt u deze nog annuleren.

Het belangrijkste is om zo spoedig mogelijk met ons te schakelen als u een bestelling wilt annuleren. Dit kunt u het beste via ons mailadres of via het formulier op de contactpagina aangeven.

Kan ik mijn product retourneren?

Een product welke speciaal voor u op maat is gemaakt, kan niet geretourneerd worden. Wij willen natuurlijk wel heel graag van u horen waaróm u het product wilt retourneren. Wij maken uw product namelijk met de grootste zorg en zijn dan ook overtuigd van de kwaliteit van onze producten. Neem dan ook zo snel mogelijk contact met ons op om door te nemen wat er niet bevalt en waarom u het product wilt retourneren.

Ook hier geldt dat het belangrijk is om zo spoedig mogelijk met ons te schakelen. Klanttevredenheid is voor ons een groot goed, dus wij horen dan ook graag van u als u niet tevreden bent. U kunt ons het beste benaderen via ons mailadres of via het formulier op de contactpagina.

Bestellen & Levering

Wat kost het versturen van mijn bestelling?

De verzendkosten worden automatisch doorgerekend en kunt u terugvinden in de winkelmand.

Zijn de kleuren van de producten op de site exact zoals ze er in het echt uitzien?

Wij hebben ons best gedaan om zo waarheidsgetrouw als mogelijk de kleuren van onze producten aan u te tonen. De kleuren op uw beeldscherm kunnen echter altijd afwijken van de werkelijkheid.

Hoe zit het met de maat van kledingstuk 'X'?

Bij elk kledingstuk waarvan de fabrikant een maattabel aanlevert, plaatsen wij een maattabel bij het product op onze site. U vindt de knop ‘maattabel’ duidelijk terug bij alle producten op onze site. U kunt met de informatie die in de tabellen staat, nameten of het product voor u passend is. Let op! Wij maken alle producten op onze site speciaal op bestelling. Wij kunnen dus geen kledingstukken retour nemen als de maat niet juist gekozen is.

Veiligheid en Privacy

Is bestellen via deze website wel veilig?

Het antwoord op die vraag is simpel. Ja dat is enorm veilig. Wij doen er alles aan om uw gegevens ook úw gegevens te houden. Dat doen wij door middel van de laatste beveiligingstechnieken, bijvoorbeeld door het gebruik van SSL. U herkent een beveiligde verbinding aan het groene slot in de adresbalk van uw browser. Dit groene slot vindt u bij ons op alle pagina’s die u bezoekt. Door te klikken op dit slotje kunt u meer informatie inzien over de beveiliging.

Is betalen via deze website wel veilig?

Het antwoord op die vraag is ook simpel en hetzelfde als de vraag hierboven: Ja dat is enorm veilig. Als u een betaling via bijvoorbeeld Ideal uitvoert, wordt u door gelinkt naar het bedrijf wat voor ons de betalingen in orde maakt: Mollie.nl. Doordat men dezelfde (SSL) technieken gebruikt, is de verbinding naar de server van Mollie ook veilig. Voor meer informatie kunt u uiteraard altijd de website van Mollie raadplegen, klik daarvoor op deze link. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen als u nog aanvullende vragen heeft !

Maken jullie gebruik van cookies?

Allereerst: wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand wat opgeslagen wordt op uw pc of mobiele apparaat. Het antwoord op de vraag: Ja, wij maken gebruik van deze cookies. Als u voor het eerst onze pagina bezoekt zal de melding in het scherm van uw browser u vast niet ontgaan zijn. Wij attenderen u daarmee op het gebruik van cookies op onze website. Wij gebruiken ze voor een aantal redenen. Door het gebruik van cookies hoeft u bijvoorbeeld niet elke keer uw gegevens opnieuw in te vullen. Een andere reden is dat wij kunnen meten hoe u onze webwinkel gebruikt. Daarmee kunnen we onze diensten en producten nog beter afstemmen op uw wensen.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn pricacy?

Wij hebben onder aan onze pagina een link geplaatst met meer informatie over uw privacy en over het gebruik van cookies. U kunt ook gewoon hier klikken.

Wasvoorschriften

Hoe kan ik het beste mijn producten behandelen?

Al onze kleding is machinewasbaar op 40oC. U hoeft niet zelf met de hand te wassen. Wel raden wij u met klem aan om de producten binnenstebuiten te wassen en niet samen met spijkerbroeken en jassen te wassen, omdat knopen en ritsen wel de designs kunnen beschadigen. Jassen, hoodies, bodywarmers en vesten kunt u het beste gesloten met de rits helemaal dicht wassen en uiteraard ook binnenstebuiten keren. Gebruik nooit een strijkijzer direct op de prints, maar leg er een theedoek tussen of gebruik vetvrij bakpapier als u toch uw product wenst te strijken. Een strijkijzer kan er namelijk voor zorgen dat uw print permanent beschadigt. Ook het gebruik van oplosmiddelen kan uw print beschadigen. Gebruik alleen wasmiddel en eventueel een oxygen product voor ernstige vlekken.

Betalen

Op welke manier kan ik bij jullie betalen?

U kunt op dit moment bij ons betalen met de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL
  • Overboeking
  • PayPal

Mogelijk dat wij in de toekomst nog meer betaalmethodes toevoegen.

Bij het afhalen van een order kunt u bovendien pinnen. Wij accepteren geen contanten, mede omdat we om veiligheidsredenen zelf ook geen contanten (willen) aanhouden. Om deze reden zullen wij ook geen transactiekosten doorrekenen bij een pinbetaling.

Voor het gebruik van PayPal berekenen wij wél transactiekosten. Dit wordt automatisch voor u berekend bij het selecteren van PayPal als betaalmethode. De overige (online) betaalmethoden zijn volledig kosteloos voor u.

Uw account

Is het noodzakelijk om een account aan te maken als ik bij jullie iets bestel?

Nee, dit is niet noodzakelijk en geheel uw eigen keuze. De voortgang en de status van uw bestelling worden ook altijd via een mailbericht verstuurd.

Enkele redenen om wél een account aan te maken:

  • uw bestelgeschiedenis is terug te vinden in uw account. Altijd handig als u een terugkerende klant bent.
  • uw adresgegevens zijn aan uw account gekoppeld, zodat u bij een volgende bestelling deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen
  • u kunt de status van uw product ook altijd terugvinden in uw account. Dat kan bijvoorbeeld erg handig zijn als u veel mailtjes ontvangt of een overactief spamfilter heeft!